Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Marie Löfgren - 11 mars 2007 16:51

hallå !igår tillbringade jag hela dagen & natten med syster min.alltid lika roligt ! hon var tokbakis, så kom hon hem till oss & käka korv på dagen, sen stannade hon hos också.jag & linda var på drygarkalas. drygadekapp på varandra tok mycket. mamma & pappa fick spel på oss, haha & vi fick mins skrattanfall 100 ggr ! sjukt roligt vi hade det. brukar man inte kalla sånt här för syskonkärlek ?, jag kallar iallafall det för det ! vi skulle äta potatisgratäng igår till middag, jag & linda fick uppdrag att skala potatisen & det är inte ett dugg roligt, men efter en stund kom vi på att vi skulle tävla om vem som skalade snabbast ! :) haha. vi skulle skala 10. men det blev runt 16-17, haha ! jag fick snabbast tid , 21 sekunder nånting, linda skrev i hennes blogg att det var hon som fick snabbast men hon ljuger hon fick på 23 sekunder. efter maten spelade vi backpacker, till 20.00 då förflyttade vi oss ifrån köket in till vardagsrummet & kollade på melodifestivalen. the ark vann ! ;s fanjävlaskit, jag vela ju att andreas johnson skulle vinna. han var ju lätt bäst, men the ark var ju också bra. men inte lika bra som andreas, tycker synd om honom han kom 2an i år igen , det kom han förra året också. måns zeömerlöw kom 3a , det är rätt bra !vi sov över hemma hos linda i hennes lägenhet igår.men orkar inte skriva mera. hejdo, <3

Ovido - Quiz & Flashcards