Alla inlägg under juni 2007

Av Marie Löfgren - 19 juni 2007 22:16

jag skrev här på bloggagratis.se
men det är inte så roligt & skriva här,

men jag får bara nå ryck.

för jag har ingen & snacka med på msn.
& allt suger. ingen rolig människa är inne.

men nu skrev santa xD
sådär nu har jag  svarat.

har inte gjort så mycket idag, mest tagit det lungt.

varit & handlat med mamma och pappa. handlade en massa

grejer till stugan också. markus & linda ska med oss ut på torsdag =D
värsta skoj ju ! :D jimmy & mickis ska inte med då.
för dom ska ha en liten midsommarafton med hennes mamma på torsdan.
men sen på fredan så kommer dom till oss. pappa åker väl antaglien

in till båthusviken & hämtar dom, för vi ska ju ut till moster & dom-
det är ju fisketävling & sådära där =D & jag ska vara med & tävla.
men jag tänker absolut inte ta i fiskarna, jag ska tvinga pappa & ta av dom åt mig :b haha ! jag är värsta fjollig, men vadå ? dom lukat ju riktigt illa. ofta jag vill göra det då ? nej ! :D för hetingen kanske kommer & vara där, för han brukar ju vara det =D hihi ! *hoppas* 

aja. =D   skit i det nu.
hare bra iallafall.

hejdå ! :D  

Ovido - Quiz & Flashcards