Alla inlägg under februari 2007

Av Marie Löfgren - 28 februari 2007 21:08

hejsan ! sitter här på mitt rum & kollar på lost !säsongsstart ! det var ett tag sen jag kollade på lost.kommer typ inte ihåg ett skit. men före det så kollade jag på OC. det var bra. jag har inte skrivit här på ett tag !har fullt upp ! imorgon ska jag till valbo & köpa kläder om jag hittar nå kläder. skor ska jag iallafall kanske köpa.sen på fredag innan jag åker till borlänge så ska emma klippa mig =D , hihi. härligt det, får se hur jag ska klippa mig. men nu snart börjar lost igen, lika bra jag slutar att skriva här ! hejdo <3

Av Marie Löfgren - 26 februari 2007 00:00

varit med sandra idag också, det var roligt.vi var med kalle också.men när vi kom hem till mig så dissa han oss.för då var han inne hos jimmy,erik & viktor.för att dom lanar ! jobbigt som fan.låter dom illa ?, det var bara förnamnet.erik skrattar as högt ;S & viktor han hostar as mkt.jimmy får typ damp på dom =D , bara dom inte ska lana imorrn också ! men jag skriver med stefan nu, sötiaste killen på jorden, eller ? . jag tror det.hejdå :) <3

Av Marie Löfgren - 24 februari 2007 21:46

hejsan !nyss kollat på melodifestivalen med mor,far,lena & thomas.jag fick godis av lena ! haha =D har varit med sandra idag.vi drog upp på stan, gick ner på uc & käkade.är fortfarande mätt, har ont i magen & skit ! men jag har ju ätit godis , så detär ju inte heller så konsigt.haha. jag älskar godis. men måste fan sluta äta det.jag måste bli smal. vill inte se ut som jag gör. jag vill kunna se bra ut i kläder, & det gör jag inte nu. ibland skäms jag över mig själv när jag har jeans. men nu ska jag skriva lite med andreas ifrån sthlm ! .puuuwwwssss <3

Av Marie Löfgren - 23 februari 2007 23:10

heellouw =D har typ nyss varit ute med sandra & min kusin.gick en liten bit, & mötte alle & gällaoch snacka lite med dom. har nyss gjort den här bloggen. as kuligt x'D hahajag ska fortsätta & snacka med vännerna på msn. vi hörs, hejdo <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards